Job 12 van 59


Report this listing

Solliciteren



hr consultant eeklo


Functie

In ons mooi kantoor te Eeklo, hebben wij nog een plekje vrij voor jou!

Wij zijn namelijk op zoek naar een HR Consultant Industry & Retail.

In deze functie zal je je toespitsen op de rekrutering en selectie van verschillende functieprofielen.

Heel autonoom en als een ware ondernemer zal je deze functie kunnen vervullen.

In de ruime regio van Eeklo zal je als partner optreden voor jouw talenten en zal je als expert optreden naar de bedrijven.

Wij zijn de grootste HR dienstverlener in België en deze positie blijven wij heel graag behouden.

Hieromtrent zal je ook actief de markt op gaan en nieuwe samenwerkingen met bedrijven uitbouwen.

Samengevat:

* je zal een mooie expertise binnen rekrutering en selectie uitbouwen

* als ondernemer volg je jouw cijfers van jouw unit nauwgezet op en formuleer je nieuwe acties om een verdere groei te verzekeren

* je adviseert bedrijven met jouw kennis van de arbeidsmarkt en gaat voor nieuwe samenwerkingen

Jouw manager, jouw collega en learning coach zullen je hierbij ondersteunen en zeer goed begeleiden!

Dit is een interne vacature om te werken bij Randstad. Gelieve rechtstreeks via deze link https://www.randstad.be/nl/over-ons/werken-bij-randstad/interne-vacatures/hr-consultant-eeklo_eeklo_AFASRSNL-3046/ te solliciteren.

Bedrijfsprofiel:

Wil jij graag mensen aan een job helpen? Net afgestudeerd of toch al wat werkervaring? Bij Randstad start je onmiddellijk vast op. Voor ons Randstad kantoor te Eeklo zoeken wij een collega HR Consultant. Een uitdagende, impactvolle & gevarieerde job waarin jij op eigen tempo verder kan doorgroeien.

Bij Randstad ben je meer dan iemands volgende baan. Je bent het telefoontje dat iemands wereld verandert. De brug tussen vandaag en het vervolg van een carrière. De opleidingen en doorgroeikansen zorgen ervoor dat jij verder kan groeien. Bij Randstad bouw je niet enkel aan het carrièrepad van een ander, maar ook aan dat van jou.

Gelijkekansenbeleid Randstad Group

Bij Randstad Group streven we naar gelijke kansen voor iedereen en hanteren we een competentiegerichte selectieprocedure. Alle gekwalificeerde kandidaten zijn welkom, ongeacht leeftijd, seksuele geaardheid, nationaliteit, geloof, geslacht, handicap, enzovoorts. We gaan voor een inclusieve werkomgeving waarin diversiteit wordt omarmd en discriminatie en intimidatie niet worden getolereerd. Wij willen een afspiegeling te zijn van de maatschappij waarin we actief zijn; dat maakt onze organisatie sterker en veerkrachtiger.

Jouw profiel

- Deze functie wordt op Bachelor-en Master denkniveau uitgeoefend

- Jouw empathie, klantgerichtheid, commerciële drive en werkgoesting zijn belangrijk

- Je communiceert vlot en legt makkelijk contacten

10 goede redenen om te solliciteren: 1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer. 2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn 3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat 4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand 5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie 6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname 7. Laptop + smartphone + data abonnement 8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket) 9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering) 10. Interessante bonusregeling Solliciteren? Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Activiteiten: Preselectie van kandidaten bij aanwervingen
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)

Aanbod

10 goede redenen om te solliciteren:

1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer.

2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn

3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat

4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand

5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie

6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname

7. Laptop + smartphone + data abonnement

8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket)

9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering)

10. Interessante bonusregeling

Solliciteren?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht